نقش اول مدیر فروش خلق کردن فروشی است که برای بقای شرکت ضرورت دارد. مدیر فروش از طریق کارکنان فروش به این مهم میرسد. یکی از مهمترین کارهای شما تعیین کردن سطح فروش روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه است. اینها را به عنوان هدف تعیین کنید و بعد روی آنها برگردید تا به امروز برسید. ببینید چه میتوانید بکنید تا به این هدفتان جامعه عمل بپوشانید.
برای رسیدن به سهمیههای فروش مشخص شده باید برنامه ریزی کنید، کارکنانتان را سازماندهی کنید و منابع و بودجه را مشخص سازید و اقدامات تبلیغاتی لازم را به عمل آورید. باید برنامه رفتن از جایی که هستید و رسیدن به جای را که میخواهید برسید مشخص سازید. هرچه برنامه ریز بهتری باشید به موفقیت بیشتری دست پیدا میکنید. مسئولیت دیگری که دارید برقراری ارتباط و نیز داده است.شما کارتان را از طریق دیگران انجام میدهیم. نتایج آنها همان نتایج شما هستند. باید بتوانید به افراد خود اطلاعات، منبع و انگیزهی بدهید که برای کارشان لازم دارند.
وظیفه کلیدی دیگر شما اندازه گیری نتایج است. یکی از اصول مدیریت این است که هر کاری را بتوان اندازه گرفت می توان انجام داد. اگر نتوانید کاری را اندازه بگیرید، نمیتوانید بر آن مدیریت کنید. اگر نتوانید کاری را اندازه گیری کنید اصولاً این کار انجام نمیشود. به همین دلیل است که به هدف های شفاف و معیارهای عملکرد مشخص و اعلام مسئولیت برای هر یک از افراد خود احتیاج دارید.
فتار درونی با حرکات ریز ماهیچهای